♆ LOTN - Truly.Madly.Deeply.Gothic ♆

luni, 14 noiembrie 2011

    Buna fetelor ! 
  Am stat putin pe ganduri inainte sa postez machiajul acesta ... Nu vreau sa va speriati de mine. Asa cum ma cunoasteti voi, stiti ca sunt adepta look-urilor vesele, colorate, dar bineinteles ca imi place sa experimentez look-uri noi, sa invat, sa vad cum imi sta cu alte tipuri de machiaje. 
   Ce imi place mult la acest look e faptul ca am folosit pentru prima data gene false (yeyyyy, in sfarsit!) si sunt foooarte incantata de efect. Nu ma mai pot dezlipi de ele si clar o sa am o colectie (sper eu) cat de mare posibila :)).
   Sper sa va placa si astept cu drag parerile voastre ! 

EYES :
  • baton 3 in 1 Elf - nuanta Golden Peach (aplicat pe toata pleoapa mobila)
  • black eyeliner Farmasi
  • creion alb Ada (aplicat pe waterline)
  • pigment negru Leishi (aplicat in C-ul pleoapei)
  • fard  Golden Black - de la Pure Touch (aplicat pe pleoapa mobila)
  • balm shell Playboy - nuanta Velvet (folosit pentru iluminare-sub spranceana si in coltul intern al ochiului)
  • gene false Andrea - nr. 80
FACE :
  • fond de ten Colorstay - nuanta Buff
  • Pudra Elf - nuanta Honey (folosita ca bronzer)
  • balm shell Playboy - nuanta Velvet (folosit pentru iluminare-pe osulu pometelui, pe linia nasului si a fruntii, sub buza inferioara si deasupra buzei superioare)
  • blush Farmasi
LIPS:
  • Lip tint - Astor
  • M.A.C Superglass Lipgloss - nuanta Disco Blend
  •  
+ bonus pic 
(pentru a transforma look-ul intr-unul fantasy, doar de un ruj ciudatel avem nevoie )

P.S : Stiti... maine e ziua mea :"> ! Sunt bucuroasa si mi-am propus ca maine sa nu supar pe nimeni, sa nu ma cert cu nimeni sa fiu fericita si atat. Noi ne cunoastem de aproape un an (pe 1 ianuarie se implineste anisorul), dar nici nu stiu cand a trecut atata timp si stiti doar ... mi-e tare drag de voi ! Va multumesc mult pentru voi, pentru cuvintele si sprijinul pe care mi-l oferiti !!!


 
Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu