♥ Winner of Win-win Giveaway ♥

vineri, 25 noiembrie 2011
   Hei sweeties ! 

    Imi cer scuze pentru ca ar fi trebuit sa postez de cateva zile castigatoarea giveaway-ului drept rasplata ca m-ati ajutat in concursul de care va spuneam de pe facebook. Din pacate nu am castigat, dar nu conteaza asta, o sa vorbesc cu Santa sa faca o minune si sa am si eu o paletuta Sleek, asa cum imi doresc.
   Acestea sunt lucrusoarele pe care eu am ales sa vi le daruiesc, cu mare drag uneia dintre voi, pentru ca din pacate nu va pot rasplati pe toate.



   Acestea sunt participantele, carora le multumesc mult pentru ajutor si la randul vostru daca aveti nevoie de ajutorul meu vreodata, nu ezitati sa ma contactati si cu siguranta in limita posibilitatilor o sa va ajut cu orice, cu mare drag.


Si norocoasa este .........

Draguto, astept un mail de la tine la charmy_bunny@yahoo.com  in urmatoarele 48 de ore !!


 Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu