๑ LOTD - Playful autumn ๑

joi, 10 noiembrie 2011
  Hey girls !
  Asa cum v-am spus ieri, astazi e zarva mare... In seara asta este balul bobocilor si momentan eu cred ca sunt in club si amenajez sala, sau la salon ma pensez ( ca deh, asa imi place mie sa stau pana in ultima suta de metrii), in fine ... undeva sunt si cu siguranta am emotii. Vreau sa iasa totul frumos ! Sa-mi tineti pumnii dragele mele. Eu o sa va arat maine o gramada de poze si o sa va povestesc cum a fost.
  Si ca sa revin la motivul postarii de astazi si anume sa va arat un machiaj de toamna, pe care eu il indragesc mult. Am participat cu acest look la concursul Adinei, dar asa cum banuiam nu am avut noroc/sanse.
  Cred ca look-ul acesta e potrivit pentru serile de toamna in care iesiti in club, sau mergeti la o petrecere, de ce nu si la un bal, ca tot v-am batut la cap cu balul meu. Cred ca e in ton cu vremea de afara ( pana nu se raceste/ninge/ploua :-ss ), e jucaus si destul de usor de realizat.
  Sper sa va placa si sa va fie de folos !




Produse folosite pentru ochi 




  Pentru buze am folosit

Pentru fata am folosit

P.S : Nu uitati sa va inscrieti la giveaway-ul organizat impreuna cu Pure Touch Minerals ! Mai sunt doar 5 zile !

Pentru detalii, propuneri, intrebari ma gasiti la charmy_bunny@yahoo.com 
(\_ _/)♥
(='.'=)♥
(\_ _/) ♥
Kisses from Honeÿ Bunny

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu